تعامل پویا بین تفکر انتقادی و راهبردهای یادگیری واژگان در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی با نقش تعدیل کننده جنسیت

دکتر مریم سلیمانی؛ دکتر زهرا آقازاده؛ امین بلورچی

دوره 12، شماره 1 ، فروردین 1402، ، صفحه 87-106

https://doi.org/10.22049/jalda.2024.29043.1618

چکیده
  تفکر انتقادی به طور گسترده به عنوان یک مفهوم رایج در فرآیندهای آموزش و یادگیری در نظر گرفته می شود. بنابراین، این مقاله قصد دارد تا ارتباط بین قابلیت‌های تفکر انتقادی زبان آموزان و همچنین استراتژی‌های یادگیری واژگان  آنها را در بین جنسیت بررسی کند. بدین منظور 140 زبان آموز ایرانی دختر و پسر مقطع متوسطه شاغل به تحصیل در موسسه زبان ...  بیشتر